Oświetlenie motocyklowe

Oferta

Nasza firma specjalizuje się w konwersji fabrycznych reflektorów na FULL LED. Naszym znakiem rozpoznawczym są indywidualne i niepowtarzalne projekty.

Aby je zrealizować używamy bardzo szerokiej gamy różnych komponentów. Są to zarówno elementy komercyjne, pochodzące z reflektorów samochodowych oraz oryginalnych reflektorów motocyklowych, a także nasze własne produkty.

Nasze lampy w miarę możliwości są zawsze gotowe do montażu bez jakichkolwiek zmian w instalacji motocykla tzw. PLUG & PLAY.

Wszystkie elementy sterujące znajdują się wewnątrz lub na obudowie, a złączki wyprowadzone tak, aby nie trzeba było nic zmieniać. Tyczy się to również systemów świateł do jazdy dziennej.

Często oferujemy elementy bardzo nietypowe, zaadaptowane w sposób indywidualny zgodnie z życzeniem klienta.

Prawie każdy projekt zakłada także instalację świateł do jazdy dziennej sterowanych naszym systemem DLswitcher.

Możemy wykonać konwersje w różnych stopniu np.:

  • montaż pojedynczej soczewki Mono Led dla światła mijania,
  • montaż soczewki Bi-LED,
  • montaż projektorów LED bez soczewek,
  • montaż podwójnych soczewek Bi-LED w układzie QUATRO,
  • asymetryczne konstrukcje zawierające w sobie elementy mieszane,
  • adaptacje ledowych elementów z oryginalnych lamp motocyklowych do innych modeli,

i wiele innych… Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania.

 

Często też udzielamy rabatu na modele, których jeszcze nie gościliśmy na naszym warsztacie.

Na nasze prace udzielamy gwarancji a w razie potrzeby serwisu pogwarancyjnego.

 

 

 

 

Montaż ledowych świateł do jazdy dziennej to nasza specjalność. Do realizacji projektów wykorzystujemy najlepsze komponenty a jako sterowanie wykorzystujemy nasz autorski system DLswitcher.

Jak to działa?

Prawie wszystkie motocykle po uruchomieniu automatycznie uruchamiają światło mijania i nie da się go wyłączyć z powodu braku odpowiedniego wyłącznika. 

To powoduje, że używanie prawdziwych świateł „DRL” jest niemożliwe. Rozwiązaniem jest wbudowanie w lampę naszego systemu. DLswitcher powoduje, że po uruchomieniu motocykla nie włącza się światło mijania ale światło do jazdy dziennej.

W tym stanie wciąż można używać światła drogowego w celu „mrugania”.

Aby na stałe włączyć światło mijania należy przytrzymać włącznik światła drogowego przez około 5 sekund. Wtedy światło dzienne wyłącza się (lub przełącza w tryb pozycyjny) a światło mijania uruchamia się.

System można zaadaptować także dla motocykli z systemem CAN-BUS. Tak zmodyfikowany reflektor nie wymaga ŻADNEJ ingerencji w instalacje motocykla ani montażu dodatkowego wyłącznika. System nie wywołuje błędów komputera motocykla.

 

Montaż świateł do jazdy dziennej często wymaga poważnej ingerencji w reflektor. Dlatego najczęściej montujemy je przy okazji konwersji lampy na FULL LED.

 

 

 

 

 

 

Film prezentujący system DLswitcher:

Jeśli zajdzie potrzeba „przeróbki” reflektora na wersje „europejską” w wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc.

Dla wybranych modeli oferujemy wymianę odblasków na oryginalne „europejskie”.

Jesteśmy w stanie przerobić każdy reflektor którego światło mijania jest realizowane za pomocą soczewki.

Często jednak jedynym rozwiązaniem na przeróbkę jest modyfikacja reflektora polegająca na wstawieniu np. soczewki dla światła mijania.

Jest kilka możliwości. Skontaktuj się a my postaramy się pomóc.

 

Zajmujemy się naprawą uszkodzonych reflektorów. W miarę możliwości oferujemy taki usługi jak:

  • spawanie plastiku,
  • naprawa regulacji,
  • wymiana kloszy,
  • składanie jednego sprawnego reflektora z kilku uszkodzonych,

oraz wiele innych.

Skontaktuj się i opisz swój problem – postaramy się pomóc.

 

Oferujemy regenerację odblasków, kloszy oraz pozostałych elementów reflektorów motocyklowych.

Różne reflektory wymagają różnych procedur, jednak zawsze jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Odblaski poddajemy procesowi metalizacji próżniowej a  klosze otrzymują nową warstwę lakieru.

Trzeba jednak pamiętać, że większość lamp z motocykli świeci niezwykle słabo nawet jako nowe…

Dlatego jeśli oczekujemy znacznej poprawy funkcjonalności reflektora, to poza nielicznymi przypadkami najlepszym rozwiązaniem będzie konwersja na LED.

 

Posiadamy elementy reflektorów do wielu modeli motocykli.

W naszych zbiorach znajdują się zarówno gumowe uszczelki gniazd żarówek oraz kapsle dla rożnych marek takich jak:

  • BMW,
  • Suzuki,
  • Yamaha,
  • Honda,
  • Kawasaki

i wiele innych!

Skontaktuj się z nami i daj znać jaki element jest Ci potrzebny!

Oferujemy montaż, instalacje oraz adaptację wkładów LEDowych do reflektorów w których nie ma możliwości wykonania konwersji w inny sposób. W naszej ofercie znajduje się kilka modeli przetestowanych poprzez nas, ale jesteśmy otwarci na życzenia klienta i możemy wykorzystać także inne modele. W niektórych reflektorach wymiana odblasku na wkład jest bardzo prosta. Niektóre jednak wymagają sporej ingerencji. Zwłaszcza modele w których występują regulatory oraz dodatkowe, pośrednie montaże.

 

Podejmujemy się instalacji także w tego typu konstrukcjach. Używane przez nas elementy są przetestowane i dajemy na nie gwarancje.

Standardowe rozmiary wkładów reflektorów to 7 cali i 5,75 cala.  Inne rozmiary wymagają bardziej indywidulnego postępowania.

Skontaktuj się z nami w celu ustalania możliwości.