Oświetlenie motocyklowe

FAQ

Nie ma znaczenia z jakiego przewoźnika skorzystasz, jednak ogromne znaczenie ma dobre zapakowanie paczki. Zwłaszcza reflektorów ze szklanymi kloszami lub odstającymi mocowaniami.

Nie sugeruj się dodatkowymi opcjami „ostrożnie” czy „uwaga szkło”. Ty sam musisz zadbać o bezpieczeństwo Twojej paczki. Zawsze używaj większego kartonu, dużej ilości „wypełniaczy”, nie dopuszczaj żeby lampa dotykała bezpośrednio ścian kartonu.

 

Do każdej paczki należy obowiązkowo dołożyć kartkę z adresem zwrotnym, numerem telefonu oraz informacją na temat pracy która ma być wykonana.

Tak wystawiamy paragon lub fakturę (bez VAT – ryczałt)

Czas wykonania usługi jest ściśle uzależniony od poziomu skomplikowania pracy i dostępności elementów.

Konwersje na FULL LED to czas około 2-3 tygodnie (chyba, że „baza” reflektora została przygotowana wcześniej).

Regeneracja zajmuje zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.

Najłatwiejszym sposobem jest świecenie reflektorem na płaską ścianę i obserwacja tego jak wygląda światło.

Obie wersje różnią się kątem co przedstawiam na poniższym zdjęciu. Czasem różnice są bardziej subtelne.

Bardzo wiele reflektorów to tzw. reflektory symetryczne. Wtedy linia odcięcia światła jest prostą „kreską”.

Wzorce wiązek - LHD i RHD

Nie. Naszą pasją i profesją są motocykle i na nich się skupiamy. Możemy zrobić wyjątek przy okazji ciekawej konwersji reflektorów na LED, ale żadna regeneracja czy naprawa nie wchodzi w grę.

Tak jak najbardziej. Zarówno okrągłe jak i o innych kształtach. Mogą to być soczewki Bi lub Mono. Oprócz soczewek montujemy też inne elementy.

Wykonując nasze projekty największa wagę przywiązujemy do prawidłowej funkcjonalności reflektora.

Nie montujemy elementów „oślepiających” innych użytkowników ruchu, a reflektory zawsze zachowują możliwość regulacji. Nasze prace zawsze przechodzą „przeglądy”.

Niestety jakakolwiek modyfikacja, nawet wymiana żarówki pozycyjnej na zamiennik LED powoduję utratę homologacji reflektora.

Należy sobie jednak zadać pytanie czy zależy nam na bezpieczeństwie swoim i innych użytkowników ruchu czy poleganiu na nierzadko tragicznie świecących reflektorach fabrycznych…

Nazywamy tak element oświetlenia ledowego pełniący funkcję światła mijania lub drogowych który nie zawiera soczewki. Jest to lustrzany projektor który swoją geometrią tworzy odpowiedni strumień światła. Takie elementy występują w ogromnej ilości wariantów. Nie są gorsze od soczewek. Są po prostu inne.

Soczewka Bi-LED to element zawierający w sobie zarówno światło mijania jak i światło drogowe. W zależności od budowy może ona zawierać mechanizm zmieniający pozycję przysłony albo dodatkowe diody uruchamiane osobno. Efekt jest taki, że mamy „krótkie” i „długie” w jednej soczewce.

Soczewka Mono-LED zawiera z kolei tylko jedno „światło”. Albo mijania albo drogowe.

Nie. Xenon to już umierająca technologia. Skupiamy się na technologii LED. Jeśli jednak klient naprawdę będzie chciał Xenon to możemy zrobić wyjątek.

Tak, jeżeli ile to możliwe. Reflektory z soczewkami zawsze jesteśmy w stanie przerobić, ale lampy które posiadają zwykłe odblaski wymagają wymiany tych elementów na inne. Nie zawsze mamy tego typu elementy na stanie. Czasem jedyną możliwością jest konwersja na LED. Wtedy nie ma znaczenia jaką wersją lampa była wcześniej.

Tak. Udzielamy gwarancji na okres 12 miesięcy oraz późniejszy ewentualny serwis pogwarancyjny. Na nasze lampy naklejamy plomby gwarancyjne z datownikiem.