Oświetlenie motocyklowe

Oferta dedykowana

Uwaga!

Zdjęcia są poglądowe. Nasza praca w ogromnym stopniu polega na ręcznym dopasowywaniu i montowaniu elementów.
Efekty końcowe mogą się różnić od tych na zdjęciach w różnym stopniu jednak zawsze pozostajemy w kontakcie z klientem. Dokładnie ustalamy jaki ma być finalny efekt. Nie jesteśmy fabryką która oferuje setki takich samych produktów.

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikację reflektora przy użyciu 2 soczewek Bi-LED oraz „podków LED” pracujących jako światło do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne.

Dwie soczewki Bi-LED powodują, że obie połowy reflektora świecą jednocześnie.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy korzystać ze świateł do jazdy dziennej.

 

 

Istnieje także możliwość przerobienia reflektora na wersję asymetryczną (patrz inne projekty w galerii).

Oczywiście wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny lub dowolny inny.

Jeśli masz własny pomysł na modyfikację skontaktuj się z nami. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji

motocykla.

Cena: 1500 – 1700 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED.

Lampa zostaje całkowicie przebudowana.  Montujemy w niej soczewkę Bi-LED, dodatkową podwójną soczewkę wzmacniającą światło drogowe oraz światło do jazdy dziennej w kształcie nawiązującym do nowszych modeli BMW.

Całość jest stylizowana na czarno. Elementy wewnątrz precyzyjnie ustawione oraz solidnie zamocowane metalowymi stelażami.

 

 

 

Reflektor wyposażony w system DLswitcher, który umożliwia używanie światła do jazdy dziennej bez uruchamiania światła mijania.

Światło mijania uruchamiamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

Podłączenie nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla, ani żadnych dodatkowych przełączników. Reflektor nie wywołuje też błędów komputera.  Od tyłu reflektor posiada moduł sterujący oraz radiator.

Nie ma  żadnych luźnych przewodów po instalacji na motocyklu.

Jesteśmy w stanie wykonać projekt z kosmetycznymi różnicami zgodnie z  życzeniami właściciela.

Cena: 1400 zł

 

Film prezentujący konwersję lampy:

 

Konwersja z wersji UK, US, JP na EU

Jeżeli zajdzie taka potrzeba oferujemy konwersję reflektora na wersję europejską używając oryginalnych, fabrycznych elementów. Przeróbka takiej lampy polega na wymianie odblasku. Możemy też wymienić naklejkę na obudowie.

Podczas wymiany zatrzymujemy „stary” odblask.

Uwaga:

Usługa jest aktualna w przypadku posiadania przez nas „europejskich” odblasków. Skontaktuj się w celu ustalenia dostępności.

Cena: 350 zł

 

Nowy klosz wykonany z poliwęglanu

W przypadku uszkodzenia klosza reflektora oferujemy wymianę na nowy klosz wykonany z poliwęglanu.

Szybka wykonana jest z najwyższej jakości poliwęglanu 6mm o doskonałych właściwościach optycznych. Dodatkowo jest on polakierowany, co zapewnia ochronę przed promieniami UV.

Klosz posiada wygrawerowane znaki homologacyjne.

Taka szybka jest nieporównywalnie wytrzymalsza od szyby szklanej. Jest ona praktycznie niemożliwa do stłuczenia.

 

 

Czasem posiadamy też oryginalne szklane szyby w ofercie.

Do wykonania naprawy potrzebujemy reflektor kompletny razem z zewnętrzną ramką.

Cena: 320 zł

 

 

 

 

 

 

Regeneracja odbłyśnika reflektora

Odbłyśniki tych reflektorów są znane z tego, że wypalają się całkowicie już po niedługim czasie użytkowania.

Oferujemy kompleksowe podejście do tematu.

Odblask zostaje pozbawiony reszty warstwy lustrzanej, a zwęglony fragment zostaje całkowicie usunięty.

Brakujący element zostaje odbudowany przy użyciu specjalnego tworzywa przesyconego drobinami aluminium. Dodatkowo od tyłu wklejana jest aluminiowa blacha która wzmacnia całość oraz pomaga odprowadzać ciepło.

Geometria odblasku zostaje odbudowana, a na koniec odblask otrzymuje 3 warstwy lakieru piecowego wygrzewanego w 200 °C.

Na tak przygotowana powierzchnie finalnie nakłada się warstwę metalizacji, czyli lustro.

Odblask po regeneracji jest zabezpieczony przed ponownym wypaleniem.

Cena dotyczy kompleksowej regeneracji razem z rozklejeniem i sklejeniem reflektora. Bierzemy na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia klosza, klient zawsze otrzymuje sprawny reflektor z powrotem.

Uwaga:

Regeneracje można przeprowadzić jedynie do pewnego stopnia uszkodzenia odblasku. Jeśli wypalenie jest bardzo poważne , lub występuje też w znacznym stopniu w komorze odblasku światła drogowego, regeneracja jest niemożliwa. Wtedy jedyną opcją jest wymiana odblasku.

Cena: 360 zł

 

 

Film prezentujący regenerację lampy:

Regeneracja reflektora

Oferujemy usługę regeneracji reflektora. Reflektor zostaje rozklejony (twardy klej), wyczyszczony w środku, a odblask otrzymuje nową lustrzaną powłokę. Po naprawie reflektor zostaje sklejony na taki sam klej jak fabryczny.

 

 

 

 

 

UWAGA:

Tworzywo z jakiego wykonany jest odblask jest dość słabej jakości i nie jest odporne na wysokie temperatury. Nie można stosować żarówek o podniesionej mocy, a tym bardziej xenonów.

Cena: 350 zł 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED.

Lampa zostaje całkowicie przebudowana.  Montujemy w niej soczewkę Bi-LED, dodatkową podwójną soczewkę wzmacniającą światło drogowe oraz światło do jazdy dziennej w kształcie nawiązującym do nowszych modeli BMW.

Całość jest stylizowana na czarno. Elementy wewnątrz precyzyjnie ustawione oraz solidnie zamocowane metalowymi stelażami.

 

Reflektor wyposażony w system DLswitcher, który umożliwia używanie światła do jazdy dziennej bez uruchamiania światła mijania.

Światło mijania uruchamiamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

Podłączenie nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla, ani żadnych dodatkowych przełączników. Reflektor nie wywołuje też błędów komputera.  Od tyłu reflektor posiada moduł sterujący oraz radiator.

 

Nie ma żadnych luźnych przewodów po instalacji na motocyklu.

Jesteśmy w stanie wykonać projekt z kosmetycznymi różnicami zgodnie z  życzeniami właściciela.

Cena: 1450 zł

 

   

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Reflektor z tego modelu, z racji swojej wielkości daje duże pole do popisu.

Można wykonać konwersje na FULL LED używając aż do 3 soczewek. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby użyć np. jednej centralnej albo pary. Światła dzienne mogą być rozwiązane także na kilka sposobów. Reflektor po konwersji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla oraz nie występują żadne błędy komputera.

 

Zazwyczaj stylizujemy też wnętrze na czarno.  Możliwy jest montaż ringów, pasów LED itp.

Standardowo usuwamy też niezwykle brzydką oprawkę żarówki postojowej, zastępując ją innymi rozwiązaniami. 

Potrafimy rozkleić taki reflektor praktycznie bez śladu, a jest to lampa której nie wystarczy podgrzać.

Cena: 1200 – 1700 zł

 

 

 

 

Adaptacja reflektora dla innego modelu motocykla

Już wkrótce będziemy w stanie oferować nowe moduły sterujące, oraz rozwiązania umożliwiające zamontowanie takiej lampy do innych modeli motocykli. Np. BMW k 25.

Szczegóły pojawią się gdy technologia zostanie dopracowana.

 

 

 

 

 

Naprawa uszkodzonego reflektora

Ledowe reflektory tego motocykla są dość delikatne. Już przy delikatnej stłuczce, pękają regulatory wewnątrz lampy, urywają się mocowania, a luźne wnętrze powoduje rysy na wewnętrznej stronie klosza..
Wszystkie te uszkodzenia naprawiamy. Regulatory wymieniamy na nowe i zabezpieczamy je.

Profesjonalnie spawamy obudowę oraz zajmujemy się kloszem. Naprawiamy też w miarę możliwości uszkodzoną elektronikę. Możliwa jest także zmiana kolorystyczna reflektora.
Potrafimy rozkleić taki reflektor bez żadnego widocznego śladu!

Cena: 450 zł

Uzbrojenie reflektora w pełnoprawne światła do jazdy dziennej (wersja przed liftem)

GT – czyli wersja przed liftem. Reflektor ten nie posiada funkcji światła do jazdy dziennej (albo raczej motocykl nie posiada tej funkcji…). W tym modelu ringi pracują jedynie jako światła pozycyjne jednocześnie ze światłem mijania.

Możliwa jest adaptacja reflektora z modelu GTL ale jest to proces niezwykle upierdliwy i wymagający sporej ingerencji w sam pojazd.

 

 

 

Reflektory różnią się w gruncie rzeczy jedynie diodami użytymi do zasilania ringów (tzn. całe „jeżyki” są inne, nie da się zamienić).

Postanowiliśmy rozwiązać ten problem poprzez rozebranie reflektora, wymianę diod i ich radiatorów na nowe (o wiele mocniejsze) oraz zainstalowanie systemu DLswitcher sterującego „nowymi” ringami tak aby miały one dwa stopnie jasności oraz zapobiegający uruchamianiu się „xenonu” zaraz po odpaleniu motocykla.

 

Wszystko zrobione jest w lampie. Nie jest wymagana żadna zmiana na motocyklu.

UWAGA:

Obecnie pracujemy nad możliwością powtarzalnego fabrykowania nowych „jeży” dla nowych diod. Skontaktuj się jeśli jesteś zainteresowany taka usługą.

Cena: 1500 zł

 

 

 

Więcej szczegółów pokazujemy na filmie:

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikację polegającą na wymianie oryginalnej soczewki na Mono LED lub Bi-LED.

Dodatkowo możliwa jest instalacja ringów LED do jazdy dziennej sterowanych systemem DLswitcher oraz dodatkowego panelu LED w miejscu odblasku świateł drogowych. 

Przy wymianie soczewki na Bi-LED wymieniany jest również klosz na gładki. Reflektor po modyfikacji nie wymaga  żadnych zmian w instalacji motocykla.

 

W lampie można jedynie podmienić soczewkę na LED lub wykonać pełną konwersję.

Cena: 600 – 1400 zł

Konwersja reflektora na wersje europejską

Oferujemy konwersję reflektora z wersji angielskiej. Usługa wykonana jest na oryginalnych komponentach i jest nie do odróżnienia z fabrycznym „europejskim” reflektorem. Cena zawiera także czyszczenie reflektora wewnątrz oraz naprawy uszkodzeń.

Cena: 350 zł

 

Wymiana uszkodzonego klosza na nowy gładki

Oferujemy wymianę uszkodzonego klosza reflektora na nowy.

Nowy klosz jest całkowicie gładki, posiada na sobie jedynie znaki homologacyjne. Istnieje możliwość wstawienie dookoła soczewki maskownicy, która zasłoni mało atrakcyjne elementy reflektora.

Szybka wklejana jest w profesjonalny sposób oryginalnym klejem producenta.

Cena: 300 zł

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED.

Lampa zostaje całkowicie przebudowana. Montujemy w niej soczewkę Bi-LED, dodatkową podwójną soczewkę wzmacniającą światło drogowe oraz światło do jazdy dziennej w kształcie podkowy.

Całość jest stylizowana na czarno. Wewnątrz, elementy zamontowane są do metalowego stelaża a regulatory zostają wzmocnione.

 

 

Reflektor wyposażony w system DLswitcher, który umożliwia używanie światła do jazdy dziennej bez uruchamiania światła mijania. Światło mijania uruchamiamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

W przeciwieństwie do reflektorów „chińskich” nasza modyfikacja zachowuje wszystkie fabryczne regulacje razem z przełącznikiem „pasażera”.

 

 

 

Podłączenie nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla ani żadnych dodatkowych przełączników.

Reflektor nie wywołuje też błędów komputera. Od tyłu reflektor posiada moduł sterujący oraz radiator. Nie ma żadnych luźnych przewodów po instalacji.

Jesteśmy w stanie wykonać projekt z kosmetycznymi różnicami zgodnie z  życzeniami właściciela.

Cena: 1400 zł

 

 

 

Film prezentujący reflektor po konwersji:

 

Konwersja reflektora z wersji UK, US, JP na EU

Jeżeli zajdzie taka potrzeba oferujemy konwersję reflektora na wersję europejską używając oryginalnych fabrycznych elementów. Przeróbka takiej lampy polega na wymianie odblasku. Możemy też wymienić naklejkę na obudowie.

Podczas wymiany zatrzymujemy „stary” odblask.

Uwaga:

Usługa jest aktualna w przypadku posiadania przez nas „europejskich” odblasków. Skontaktuj się w celu ustalenia dostępności.

Cena: 350 zł

 

Regeneracja reflektora i jego regulacji 

Reflektory tego typu często ulegają uszkodzeniu. Wypalające się odblaski oraz „wypadające” regulatory to standard. Do tego szklany klosz bardzo łatwo pęka.

Oferujemy kompleksowe naprawy polegające na :

  • bezinwazyjnym rozklejeniu i sklejeniu reflektora,
    bierzmy na siebie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie klosza podczas tego procesu,
  • regeneracji lub wymianie uszkodzonego odblasku,
  • wzmocnieniu i zabezpieczeniu regulatorów,
  • czyszczenie lampy w  środku.

W ofercie posiadamy też tylne „korki” zaślepki reflektorów.

Cena:  360 zł

 

Wymiana uszkodzonego klosza na nowy

Oferujemy wymianę uszkodzonego klosza na nowy. Oferowany klosz jest także szklany i zawiera takie same oznaczenia jak oryginalny. Przy okazji można wykonać też inne naprawy.

Lampę do naprawy musimy otrzymać kompletną, razem z ramką zewnętrzną.

Cena: 450 zł

Uruchomienie światła LED w fabrycznej lampie

Oferujemy możliwość „ożywienia” światła dziennego w fabrycznym reflektorze. Nie da się go uruchomić poprzez bezpośrednie podanie napięcia. Uruchomienie wymaga rozklejenia reflektora, ingerencji w sterownik płytki LED oraz montaż małego modułu sterującego wewnątrz. Po takiej modyfikacji da się uruchomić światło dzienne po prostu podając napięcie 12V. Dodatkowo istnieje możliwość płynnej regulacji jego jasności.

Cena: 400 zł

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED. Przykładowa modyfikacja polega na montażu jednej lub dwóch soczewek LED. Dodatkowo można wykonać światła do jazdy dziennej.

Zamiast 2 soczewek można użyć innych elementów. Skontaktuj się i daj znać czym jesteś zainteresowany.

Wnętrze reflektora stylizujemy na dowolny kolor. Regulatory zostają wzmocnione aby wytrzymały nową konstrukcję.

 

 

 

Reflektor po modyfikacji nie wywołuje błędów komputera oraz nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Cena: 600 – 1400 zł

 

 

 

 

 

 

Konwersja reflektora na wersję europejską

Jeśli zajdzie taka potrzeba oferujemy konwersję reflektora na wersję europejską używając oryginalnych fabrycznych elementów. Przeróbka takiej lampy polega na wymianie odblasku. Możemy też wymienić naklejkę na obudowie.

Podczas wymiany zatrzymujemy „stary” odblask.

Uwaga:

Usługa jest aktualna w przypadku posiadania przez nas „europejskich” odblasków. Skontaktuj się w celu ustalenia dostępności.

Cena: 370 zł

 

Regeneracja reflektora

Możemy wykonać kompleksową regenerację reflektora.

W skład usługi wchodzi:

  • rozklejenie i ponowne sklejenie reflektora bez śladów ingerencji,
  • regeneracja odblasku,
  • naprawa i zabezpieczenie regulatorów,
  • polerowanie i lakierowanie klosza (usługa dodatkowa),
  • dowolna zmiana kolorystyki wnętrza.

Posiadamy też w ofercie zaślepki „korki” dla tych reflektorów.

 

Cena: 350 zł

Konwersja na FULL LED

Reflektor w oryginalnej formie nie nadaje się do modyfikacji, ponieważ pod klosz z ryflami nie można zamontować źródeł światła takich jak soczewki. Prostym rozwiązaniem jest adaptacja gotowego wkładu LED.

 Oferujemy właśnie taki montaż, ale jesteśmy w stanie zrobić też inne modyfikacje, ale wiąże się to z wymianą klosza i przebudową całego reflektora.

Cena: 600 zł

Konwersja na FULL LED

Konwersja takiego reflektora nie jest łatwa. Ale możemy zaproponować kilka rozwiązań. Wszystko zależy od tego, czy klosz reflektora jest cały. W tym modelu nagminnie ulegają one uszkodzeniu.

Możemy wymienić klosz na inny, ale jest to spora ingerencja w kształt lampy.

W lampie można zamontować soczewkę Bi-LED, panele ledowe oraz elementy asymetryczne.

Możliwy jest także montaż świateł do jazdy dziennej.

Można też dopasować i zaadaptować fabryczny wkład ledowy.

Możliwości jest wiele, dlatego skontaktuj się z nami i daj znać czym byłbyś zainteresowany!

Cena: 600 – 1400 zł

 

Wymiana Uszkodzonego klosza

Istnieje możliwość wymiany uszkodzonego klosza.  Jest to jednak adaptacja klosza z innego reflektora. Wiąże się to z całkowitą przebudową lampy. Dlatego taka opcja jest możliwa tylko przy konwersji na LED. Pracujemy nad możliwością wymiany klosza w standardowej halogenowej wersji.

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy modyfikacje tego typu reflektorów do motocykli BMW na FULL LED.

Ponieważ jest to konstrukcja asymetryczna, najlepszą opcją jest zastosowanie podobnego motywu.

Przykładowa modyfikacja polega na instalacji soczewki LED dla światła mijania oraz panelu dla światła drogowego.

Skontaktuj się z nami i daj znać jakiego efektu oczekujesz!

W tego typu reflektorach jest bardzo mało miejsca, co ogranicza możliwości oraz powoduje, że moduł sterujący często musi znajdować się na zewnątrz.

Cena: 800 – 1400 zł

 

 

 

Serwis reflektora i naprawa uszkodzeń

Chińskie reflektory nie grzeszą jakością wykonania.. Oferujemy serwis tego typu reflektorów.

Często występują problemy z wewnętrznymi połączeniami oraz uszkodzeniami zewnętrznych mocowań. Aplikacja pasty termoprzewodzącej nie istnieje…

 

 

 

 

Serwis obejmuje:

  • rozklejanie i uszczelnianie reflektora,
  • wymiana pasty termoprzewodzącej pod elektroniką,
  • naprawa uszkodzeń (w miarę możliwości),
  • dowolna zmiana kolorystyki wewnątrz,
  • polerowanie i lakierowanie klosza jeśli to konieczne (usługa dodatkowa)

Cena: 360 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

Instalacja sytemu DLswitcher umożliwiającego korzystanie ze świateł do jazdy dziennej

Oferujemy instalacje systemu DLswitcher również w lampach produkcji chińskiej.

Dzięki systemowi po odpaleniu motocykla uruchamia się tylko „podkowa” jako światło do jazdy dziennej. W tym trybie możemy także korzystać ze światła drogowego. Włączenie światła mijania odbywa się poprzez przytrzymanie włącznika świateł drogowych przez około 5 sekund.

 

 

 

System montowany jest pod plastikowym dekielkiem od tyłu lampy. Nic nie wystaje na zewnątrz. Instalacja zawiera kasownik dzięki czemu nie występują błędy komputera.

Cena: 300 zł

 

 

 

 

 

Film prezentujący instalację systemu:

Regeneracja reflektora

Regeneracja reflektora polegająca na rozklejeniu lampy, regeneracji odbłyśników oraz polerowaniu i lakierowaniu kloszy.

UWAGA:

Odbłyśniki wykonane są z bardzo słabej jakości tworzywa, co uniemożliwia wykonanie bardzo trwałej regeneracji, wytrzyma jednak dłużej niż oryginalna powłoka.

Zawsze istnieje możliwość konwersji na LED.

Cena: 300 zł

Konwersja reflektora na FULL LED

Oryginalny reflektor pozostawia wiele do życzenia w kwestii oświetlenia drogi.

Proponujemy kompleksowe rozwiązania takie jak montaż soczewki BI-LED oraz światła do jazdy dziennej sterowanej systemem DLswitcher.

Światła do jazdy dziennej mogą być realizowane jako pasy lub podkowa-ring.

 

 

Uwaga:

Reflektor jest sterowany przez komputer motocykla poprzez sygnał ujemny. W przeciwieństwie do większości reflektorów, tutaj wspólną masą jest „+”. Sprawia to, że w takiej lampie nie zadziała żadna żarówka LED ani inny chiński wynalazek, gdyż polaryzacja jest odwrócona.

Cena: 800 – 1400 zł 

 

 

Naprawa lampy – wymiana klosza

Oferujemy wymianę uszkodzonego klosza w reflektorach do motocykli Harley. Zarówno rozmiar 7 cali jak i 5.75 cala. Nowe klosze są szklane i pasują idealnie w miejsce oryginalnych. Klosze wklejamy na oryginalny klej producenta. W razie potrzeby czyścimy, naprawiamy lub modyfikujemy wnętrze reflektora.

 

 

 

 

Cena za wymianę klosza 7 cali
w reflektorze LED: 400 zł

 

 

  

Konwersja na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki Bi-LED.

Dodatkowo montujemy ringi LED mogące służyć jako światła do jazdy dziennej sterowane naszym systemem DLswitcher.  Po uruchomieniu motocykla startują nam ringi zamiast światła mijania. Światło mijania włączamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

Usługa obejmuje:

  • montaż elementów LED,
  • sterowanie światłami do jazdy dziennej,
  • odnowienie klosza poprzez ponowne lakierowanie,
  • dowolna stylizacja kolorystyczna
  • naprawy uszkodzeń.

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: +/- 1400 zł

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy modyfikacje reflektora na FULL LED. Przykładowy projekt zakłada asymetryczną konstrukcję wykorzystującą różne elementy po obu stronach lampy.

Możliwa jest także instalacja np. dwóch soczewek oraz ringów do jazdy dziennej. Nasze reflektory po modyfikacji nie wymagają zmian w instalacji motocykla. Podczas konwersji zajmujemy się także kloszem reflektora oraz zmianą stylistyczną wnętrza.

 

 

Skontaktuj się z nami i daj znać jakim projektem jesteś zainteresowany!

Cena: 600 – 1400 zł

 

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Przebudowa tak ogromnego reflektora na FULL LED to zawsze spory wyzwanie, ale także możliwość użycia elementów, które w innych lampach po prostu się nie mieszczą. Oferujemy przebudowę z użyciem soczewek Mono LED lub Bi-LED a także z dodatkowymi światłami do jazdy dziennej.

 

 

 

 

W takim przypadku każdy projekt jest indywidualny i nie ma jednego określonego wzoru. Dużo zależy też od dostępności materiałów. Wnętrze reflektora możemy stylizować na czarno a także użyć systemu DLswitcher. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.

Cena: 1500 – 1700 zł

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy modyfikacje reflektora na FULL LED. Możliwości jest kilka.

Przykładowa modyfikacja polega na montażu dwóch soczewek Mono LED. Możliwy jest także montaż soczewki Bi-LED oraz światła do jazdy dziennej wraz ze sterowaniem.

Daj znać czego oczekujesz, a my zaproponujemy rozwiązanie!

Cena: 1000 – 1400 zł

 

 

Regeneracja reflektora

Oferta obejmuje rozklejenie reflektora, czyszczenie oraz regeneracje odbłyśnika. Możliwa jest także naprawa regulatorów i obudowy.

Cena: 200 zł

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikację reflektora przy użyciu 2 soczewek Bi-LED oraz „podków LED” pracujących jako światło do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne.

Dwie soczewki Bi-LED powodują, że obie połowy reflektora świecą jednocześnie.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy korzystać ze świateł do jazdy dziennej.

 

 

Istnieje także możliwość przerobienia reflektora na wersję asymetryczną oraz przy użyciu klasycznych „ringów” jako świateł do jazdy dziennej.

Oczywiście wnętrze reflektora możemy stylizować w kolor czarny lub dowolny inny.

Jeśli masz własny pomysł na modyfikację skontaktuj się z nami. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Kilka modeli tego motocykla miało bardzo podobne reflektory, nowsze modele są trudniejsze do rozklejenia.

Cena: 1400 – 1600 zł 

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy wymianę fabrycznych tragicznie świecących odblasków na wkłady FULL LED.

Oryginalne odblaski zostają zdemontowane z ramek, elementy metalowe zostają odnowione i przemontowane trwale do nowych wkładów. Instalacja elektryczna zostaje przystosowana do instalacji motocykla tak, że nie trzeba już nic przerabiać. Gotowy reflektor pasuje idealnie w miejsce fabrycznego. Wkłady posiadają paski LED służące jako światła do jazdy dziennej.  Można także uruchomić funkcję kierunkowskazów.

Cena: 1000 zł

Konwersja na FULL LED

Jedną z opcji modyfikacji reflektora i poprawienia jego parametrów jest montaż soczewki Bi-LED.

Z uwagi na konstrukcję konieczny jest montaż soczewki w części dolnej gdyż jest tam więcej miejsca.

Górną cześć lampy można wykorzystać do instalacji światła do jazdy dziennej lub dodatkowej soczewki. Reflektorem steruje system DLswitcher co umożliwia używanie świateł do jazdy dziennej bez uruchomionego światła mijania. Środek reflektora możemy stylizować na kolor czarny.

 

Reflektor zachowuje pełną możliwość regulacji. Nie jest wymagana żadna zmiana w instalacji motocykla.

Cena obejmuje kompleksową modyfikację reflektora. Możliwe są indywidualne zmiany projektowe.

Cena: 1400 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Konwersja na FULL LED

Jedną z opcji modyfikacji reflektora i poprawienia jego parametrów jest montaż soczewki Bi-LED.

Z uwagi na konstrukcję konieczny jest montaż soczewki w części dolnej gdyż jest tam więcej miejsca.

Górną cześć lampy można wykorzystać do instalacji światła do jazdy dziennej lub dodatkowej soczewki. Reflektorem steruje system DLswitcher co umożliwia używanie świateł do jazdy dziennej bez uruchomionego światła mijania. Środek reflektora możemy stylizować na kolor czarny.

 

Reflektor zachowuje pełną możliwość regulacji. Nie jest wymagana żadna zmiana w instalacji motocykla.

Cena obejmuje kompleksową modyfikację reflektora. Możliwe są indywidualne zmiany projektowe.

Cena: 1400 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Konwersja na FULL LED

Jedną z dostępnych modyfikacji dla tego reflektora jest wersja asymetryczna z bardzo stylowymi światłami do jazdy dziennej.

W takiej konstrukcji montujemy z jednej strony soczewkę LED dla światła mijania, w drugiej połowie reflektora panel LED dla światła drogowego.

Charakterystyczne podkowy sterowane systemem DLswitcher dodają reflektorowi charakteru.

 

 

Istnieje możliwość użycia innych elementów. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia konfiguracji.

Cena (zależy od komponentów): 1000 – 1700 zł

 

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Jedną z dostępnych modyfikacji dla tego reflektora jest wersja asymetryczna z bardzo stylowymi światłami do jazdy dziennej.

W takiej konstrukcji montujemy z jednej strony soczewkę LED dla światła mijania, w drugiej połowie reflektora panel LED dla światła drogowego.

 

 

 

 

Charakterystyczne podkowy sterowane systemem DLswitcher dodają reflektorowi charakteru.

 Istnieje możliwość użycia innych elementów. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia konfiguracji.

Cena (zależy od komponentów): 1000 – 1700 zł

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adaptacja wkładu LED

Oferujemy wymianę fabrycznego odblasku na wkład FULL LED. Reflektor po modyfikacji zachowuje wszystkie regulacje. Oryginalny odblask jest rozbierany oraz dostosowywany tak aby nowy wkład zamontowany był na fabrycznych regulacjach. Dostępne są różne rodzaje wkładów.

W komplecie wyprowadzamy instancję elektryczną tak, żeby nie wymagała już żadnych ingerencji.

Dodatkowo możemy odświeżyć obudowę oraz wypolerować elementy chromowane.

Cena (zależy od wkładu): od 650 zł

 

  

 

 

 

 

 

 

 

Rozklejanie i naprawa reflektora

Jeśli zajdzie potrzeba jesteśmy w stanie rozkleić reflektor np. w celu naprawy uszkodzeń. Rozklejanie tego reflektora jest bardzo wymagające i pozostawia delikatne ślady. Lampa jest ponownie sklejana na oryginalny klej producenta.

Cena (rozklejanie + naprawa): 500 zł

 

 

 

 

   

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy całkowitą przebudowę reflektora na FULL LED. W projekcie wykorzystujemy soczewkę Bi-LED, dodatkowe światło drogowe oraz światło do jazdy dziennej sterowane systemem DLswitcher.

Zdjęcia to przykład realizacji. Można wykorzystać inne elementy. Przy realizacji odnawiamy też klosz oraz stylizujemy środek na dowolny kolor. Reflektor PLUG & PLAY. Regulacje oczywiście zachowane.

 

 

 

Oferujemy całkowitą przebudowę reflektora na FULL LED. W projekcie wykorzystujemy soczewkę Bi-LED, dodatkowe światło drogowe oraz światło do jazdy dziennej sterowane systemem DLswitcher

.Zdjęcia to przykład realizacji. Można wykorzystać inne elementy. Przy realizacji odnawiamy też klosz oraz stylizujemy środek na dowolny kolor. Reflektor PLUG & PLAY. Regulacje oczywiście zachowane.

Cena: 1000 – 1400 zł

 

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy reflektora przy użyciu 2 soczewek Bi-LED oraz „podków LED” pracujących jako światło do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne.

Dwie soczewki Bi-LED powodują, że obie połowy reflektora świecą jednocześnie.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy korzystać ze świateł do jazdy dziennej.

 

 

Istnieje także możliwość przerobienia reflektora na wersję asymetryczną (patrz inne projekty w galerii).

Oczywiście wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny lub dowolny inny.

Jeśli masz własny pomysł na modyfikację skontaktuj się z nami. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Cena: 1500 – 1700 zł

 

Konwersja na FULL LED

Kompleksowa konwersja w której wymieniamy wszystkie 3 soczewki na LEDowe oraz dodatkowo instalujemy ringi jako światła dzienne. Oryginalna żaróweczka jest usuwana.

Jest kilka możliwości. Najbogatsza wersja to 2 soczewki Bi-LED oraz środkowa soczewka Mono-LED jako dodatkowe światło drogowe (potrójne światło drogowe!).

 

 

 

Inne opcje to m. in. soczewka Bi-LED na środku, boczne soczewki przerobione na światła do jazdy dziennej lub dowolna inna konfiguracja soczewek. Opcji jest sporo.

Oferujemy także modyfikacje kolorystyczne. Skontaktuj się z nami i razem ustalimy co się najlepiej sprawdzi.

Cena: 1000 – 1700 zł

 

 

 

 

Przerobienie reflektora z wersji UK na EU

Istnieje możliwość przeróbki reflektora z wersji „angielskiej” na „europejską”.

Przerobienia wymagają 2 soczewki mijania.

Reflektor jest sklejony fabrycznie na „twardy” klej. Otwarcie go wymaga sporo pracy.

Po konwersji reflektor jest nie do odróżnienia z fabryczną wersją europejską.

Cena: 400 zł

 

 

 

   

Konwersja na FULL LED

Oferujemy przebudowę uniwersalnego podwójnego reflektora na wersje FULL LED.

Do tego projektu używamy dwóch elementów zawierających potrójne soczewki oraz ringi. Ringi mogą służyć jako światło pozycyjne oraz światło do jazdy dziennej po zainstalowaniu systemu DLswitcher.

 

 

 

Jedna lampa pracuje jako światło mijania a druga jako drogowe. Wyprowadzamy instalacje umożliwiającą bezproblemowe podłączenie do motocykla.

Istnieje możliwość zamówienia całej gotowej lampy bez konieczności modyfikowania już posiadanej.

Cena: 1000 zł

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki Bi-LED.

Dodatkowo montujemy ringi LED mogące służyć jako światła do jazdy dziennej sterowane naszym systemem DLswitcher.  Po uruchomieniu motocykla startują nam ringi zamiast światła mijania. Światło mijania włączamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

 

Usługa obejmuje:

  • montaż elementów LED,
  • sterowanie światłami do jazdy dziennej,
  • odnowienie klosza poprzez ponowne lakierowanie,
  • dowolna stylizacja kolorystyczna,
  • naprawy uszkodzeń.

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: +/- 1400 zł 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki Bi-LED.

Dodatkowo montujemy ringi LED mogące służyć jako światła do jazdy dziennej sterowane naszym systemem DLswitcher.  Po uruchomieniu motocykla startują nam ringi zamiast światła mijania. Światło mijania włączamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

 

Usługa obejmuje:

  • montaż elementów LED,
  • sterowanie światłami do jazdy dziennej,
  • odnowienie klosza poprzez ponowne lakierowanie,
  • dowolna stylizacja kolorystyczna,
  • naprawy uszkodzeń.

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: +/- 1400 zł

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Jedną z opcji modyfikacji reflektora i poprawienia jego parametrów jest montaż soczewki Bi-LED.

Z uwagi na konstrukcję konieczny jest montaż soczewki w części dolnej gdyż jest tam więcej miejsca.

Górną cześć lampy można wykorzystać do instalacji światła do jazdy dziennej lub dodatkowej soczewki. Reflektorem steruje system DLswitcher co umożliwia używanie świateł do jazdy dziennej bez uruchomionego światła mijania. Środek reflektora możemy stylizować na kolor czarny.

 

Reflektor zachowuje pełną możliwość regulacji. Nie jest wymagana żadna zmiana w instalacji motocykla.

Cena obejmuje kompleksową modyfikację reflektora. Możliwe są indywidualne zmiany projektowe.

Cena: 1400 zł

 

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Reflektor ten jest powszechnie znany z tego, że świeci bardzo słabo. Rozwiązaniem jest wymiana oryginalnych soczewek na soczewki LED. Możemy wykonać taka usługę w kilku wariantach.  W cenie usługi zawierają się także zmiany kolorystyczne wnętrza oraz odświeżanie klosza. Dodatkowo można zainstalować światła do jazdy dziennej.

Reflektor po modyfikacji nie wymaga zmian w instalacji motocykla.

 

 

QUATORO LED

2 soczewki Bi-LED.

Dwie soczewki świecą jednocześnie dla świateł drogowych i mijania.

Najpotężniejsze światło.

Cena: 1300 zł

 

 

 

MONO LED Z DWIEMA SOCZEWKAMI LED

Obie soczewki wymienione na Mono LED

Jedna obsługuje światło mijania a druga drogowe.

Świeci się jedna soczewka dla światła mijania i jedna dla światła drogowego.

Cena: 850 zł

 

 

 

MONO LED Z JEDNĄ SOCZEWKA LED

Soczewka mijania wymieniona na Mono LED.

Światło drogowe pozostaje halogenowe ale zostaje wzmocnione poprzez modyfikacje soczewki.

Świeci się jedna soczewka dla światła mijania i jedna dla światła drogowego.

Cena: 650 zł

Uwaga:

Nie regenerujemy odblasków soczewek do tego modelu. Nie ma to najmniejszego sensu. Odblaski praktycznie nigdy nie są zużyte. Winna jest konstrukcja soczewki na którą nic nie da się poradzić poza wymiana.

Przeróbka reflektora z wersji „angielskiej” na „europejską”

Oferujemy profesjonalną konwersję reflektora na wersję europejską używając oryginalnych fabrycznych elementów. Dodatkowo możemy wykonać wzmocnienie soczewki światła drogowego.

Cena: 280 zł

 

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Klasyczny reflektor na żarówkę h4 możemy zmodyfikować z użyciem soczewki Bi-LED oraz „podkowy” pracującej jako światło do jazdy dziennej.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy używać światła do jazdy dziennej.

 

 

 

 

Reflektor po przerobieniu nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Wnętrze możemy stylizować na kolor czarny.

Cena: 1300 zł

 

 

 

 

 

 

Regeneracja reflektora

Oferujemy regeneracje reflektora polegającą na:

  • rozklejeniu i sklejeniu reflektora,
  • regeneracje klosza,
  • regeneracje odblasku,
  • malowanie ramki na dowolny kolor,
  • naprawie bardzo często uszkodzonych regulatorów oraz wybitego w swoich mocowaniach deflektora żarówki.

 

Możliwa jest także konwersja reflektora na FULL LED.

Cena: 360 zł

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy Konwersję reflektora na FULL LED.

Przykładem takiej modyfikacji może być dołożenie dodatkowej soczewki LED dla światła mijania.
Oryginalna soczewka może wtedy zostać zmodyfikowana lub wymieniona na LED.

 

 

 

 

 

 

Dodatkowo możliwy jest montaż ringów LED jako światła do jazdy dziennej sterowanych systemem DLswitcher.

Wnętrze lampy możemy stylizować na dowolny kolor.

Cena: 600 – 1300 zł

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy wymianę oryginalnej, tragicznie świecącej soczewki na soczewkę Bi-LED lub Mono LED.

Dodatkowo po bokach możemy zamontować bardzo mocne podwójne soczewki służące jako światła drogowe, ale także jako światła do jazdy dziennej. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

 

 

To tylko jedna z możliwości konwersji. Jeśli chciałbyś inny projekt skontaktuj się z nami.

Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnej zmiany w instalacji motocykla.

Cena: 800 – 1300 zł

Konwersja na FULL LED

Jedną z opcji modyfikacji reflektora i poprawienia jego parametrów jest montaż soczewki Bi-LED.

Z uwagi na konstrukcję konieczny jest montaż soczewki w części dolnej gdyż jest tam więcej miejsca.

Górną cześć lampy można wykorzystać do instalacji światła do jazdy dziennej lub dodatkowej soczewki. Proponujemy soczewkę z 3 paskami + „podkowę”. Reflektorem steruje system DLswitcher co umożliwia używanie świateł do jazdy dziennej bez uruchomionego światła mijania. Środek reflektora możemy stylizować na kolor czarny.

Reflektor zachowuje pełną możliwość regulacji. Nie jest wymagana żadna zmiana w instalacji motocykla.

Cena obejmuje kompleksową modyfikację reflektora. Możliwe są indywidualne zmiany projektowe.

Cena: 1400 zł

 

 

 

 

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Reflektor z racji swojego kształtu daje nam możliwość wykonania bardzo ciekawych modyfikacji.

Przykładem może być użycie szerokiej soczewki LED i panelu dla  światła drogowego.

Inną opcją jest użycie soczewki Bi-LED lub dwóch soczewek. Jako światła do jazdy dziennej mogą pracować ringi albo pasy LED. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

 

 

Skontaktuj się z nami i daj znać czym jesteś zainteresowany!

Wnętrze lampy stylizujemy na dowolny kolor.

Cena: 700 – 1400 zł

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy przebudowę reflektora na wersję z soczewką Bi-LED oraz światłem do jazdy dziennej sterowanym systemem DLswitcher.

Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny. Podkowa LED służy jako światło DRL, a po włączeniu świateł mijania ściemnia się i pracuje jako światło pozycyjne. Lampa zachowuje możliwość regulacji.

 

 

Reflektor nie wymaga zmian w instalacji motocykla. Od tyłu zostaje wypuszczona złączka.

Cena: 1300 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naprawa uszkodzonego reflektora

Oferujemy w miarę możliwości naprawę uszkodzonego reflektora.

W zakres usługi wchodzą takie działania jak:

  • odnowienie klosza,
  • spawanie obudowy,
  • złożenie sprawnej lampy z kilku uszkodzonych,
  • naprawa elektroniki (jeśli możliwe),
  • zmiany kolorystyczne.

 

 

 

Cena: zależy od uszkodzeń

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje fabrycznego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „ringu” lub „podkowy” LED. Możemy także wykonać modyfikacje z użyciem samej soczewki.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny, jednak wymaga to dodatkowego rozklejenia klosza z chromowana ramką, co wiąże się z pewnym ryzykiem ponieważ materiał z którego wykonane są klosze tych konkretnych lamp jest bardzo kruchy. Często jednak występuje zjawisko samoistnego odklejania się klosz w wyniku uszkodzeń kleju. Wtedy oczyszczamy łączenie i sklejamy ponownie używając o wiele lepszego kleju. Od tyłu reflektor zostaje zaślepiony i wypuszczona zostaje wiązka przyłączeniowa.

 

Cena: 1000 – 1400 zł

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje fabrycznego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „ringu” lub „podkowy” LED.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

 

Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny, jednak wymaga to dodatkowego rozklejenia klosza z chromowana ramką, co wiąże się z pewnym ryzykiem ponieważ materiał z którego wykonane są klosze tych konkretnych lamp , jest bardzo kruchy. Często jednak występuje zjawisko samoistnego odklejania się klosz w wyniku uszkodzeń kleju. Wtedy oczyszczamy łączenie i sklejamy ponownie używając o wiele lepszego kleju. Od tyłu reflektor zostaje zaślepiony i wypuszczona zostaje wiązka przyłączeniowa.

Cena: 1200 – 1400 zł

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikację reflektora przy użyciu 2 soczewek Bi-LED oraz „podków LED” lub pasów pracujących jako światło do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne.

Dwie soczewki Bi-LED powodują, że obie połowy reflektora świecą jednocześnie.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy korzystać ze świateł do jazdy dziennej.

 

 

Istnieje także możliwość przerobienia reflektora na wersję asymetryczną (patrz inne projekty w galerii).

Oczywiście wnętrze reflektora możemy stylizować w kolor czarny lub dowolny inny.

Jeśli masz własny pomysł na modyfikację skontaktuj się z nami. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Cena: 1400 – 1600 zł

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje fabrycznego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „ringu” lub „podkowy” LED. Możemy także pozostać w wersji bez światła dziennego.

Wersja zawierająca światło do jazdy dziennej wymaga powiększenia lampy od tyłu w celu zmieszczenia sterowników.

 

 

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny. Regulacja zostaje zachowana. Od tyłu reflektor zostaje zaślepiony i wypuszczona zostaje wiązka przyłączeniowa. 

Cena : 1000 – 1300 zł

 

 

  

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy modyfikacje tragicznie świecącego oryginalnego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „ringu”.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

 

Reflektor gotowy do podłączenia, nie wymaga zmian w instalacji. Od tyłu kostka przyłączeniowa.

Wnętrze możemy wystylizować na kolor czarny.

Cena: 1200 zł

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje tragicznie świecącego oryginalnego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „podkowy”.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

Reflektor gotowy do podłączenia, nie wymaga zmian w instalacji. Od tyłu kostka przyłączeniowa.

 

Wnętrze możemy wystylizować na kolor czarny.

Cena: 1300 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje tragicznie świecącego oryginalnego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „podkowy”.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

Reflektor gotowy do podłączenia, nie wymaga zmian w instalacji. Od tyłu kostka przyłączeniowa.

 

Wnętrze możemy wystylizować na kolor czarny.

Cena: 1300 zł

 

 

 

 

 

 

   

Naprawa uszkodzonego reflektora

Oferujemy w miarę możliwości naprawę uszkodzonego reflektora.

W zakres usługi wchodzą takie działania jak:

  • odnowienie klosza,
  • spawanie obudowy,
  • złożenie sprawnej lampy z kilku uszkodzonych,
  • naprawa elektroniki (jeśli możliwe),
  • zmiany kolorystyczne.

 

 

Cena: zależy od uszkodzeń

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikację reflektora przy użyciu 2 soczewek Bi-LED oraz „podków LED” lub pasów pracujących jako światło do jazdy dziennej oraz światła pozycyjne.

Dwie soczewki Bi-LED powodują, że obie połowy reflektora świecą jednocześnie.

Dzięki systemowi DLswitcher możemy korzystać ze świateł do jazdy dziennej.

 

 

Istnieje także możliwość przerobienia reflektora na wersję asymetryczną (patrz inne projekty w galerii).

Oczywiście wnętrze reflektora możemy stylizować w kolor czarny lub dowolny inny.

Jeśli masz własny pomysł na modyfikację skontaktuj się z nami. Reflektor po modyfikacji nie wymaga żadnych zmian w instalacji motocykla.

Cena: 1400 – 1600 zł

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki BI-LED.

Dodatkowo istnieje możliwość montażu ringów LED lub innych świateł do jazdy dziennej.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

 

 

 

 

 

Usługa obejmuje:

  • montaż elementów LED,
  • sterowanie światłami do jazdy dziennej,
  • odnowienie klosza poprzez ponowne lakierowanie,
  • dowolna stylizacja kolorystyczna,
  • naprawy uszkodzeń.

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: 1450 zł

 

Konwersja reflektora na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki BI-LED.

Dodatkowo montujemy ringi LED mogące służyć jako światła do jazdy dziennej sterowane naszym systemem DLswitcher.  Po uruchomieniu motocykla startują nam ringi zamiast światła mijania. Światło mijania włączamy przytrzymując przez 5 sekund włącznik światła drogowego.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

 

Usługa obejmuje:

  • montaż elementów LED,
  • sterowanie światłami do jazdy dziennej,
  • odnowienie klosza poprzez ponowne lakierowanie,
  • dowolna stylizacja kolorystyczna,
  • naprawy uszkodzeń.

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: +/- 1400 zł

 

Adaptacja nowego wkładu FULL LED

Oferujemy wymianę oryginalnego wkładu na nowy wkład w technologii FULL LED.

Posiadamy kilka modeli do wyboru. Przy montażu nie zostaje uszkodzony fabryczny wkład. Na potrzeby nowego dorobiony zostaje specjalny stelaż mocujący.  Regulacje działają po modyfikacji.

Cena: 700 zł

 

 

Regeneracja reflektora

Reflektor tego typu często ulega uszkodzeniu. Powodem jest bardzo słabej jakości odbłyśnik. Tworzywo z którego jest on wykonany nie wytrzymuje temperatury pracy. Odblask wypala się w górnej części.

Możemy wykonać regeneracje warstwy lustrzanej oraz zabezpieczyć górną część dodatkowo aluminiową wstawką.

Możliwa jest także konwersja na FULL LED.

Cena: 300 zł

Konwersja na FULL LED

Oferujemy kompleksową przebudowę reflektora na wersję FULL LED. Jedną z możliwości jest instalacja soczewki Bi-LED, podwójnej soczewki dodatkowej oraz „podkowy” LED pełniącej funkcję światła do jazdy dziennej. Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

 

 

Skontaktuj się w celu ustalania indywidualnego projektu.

Cena: 1400 zł

 

 

 

 

 


   

Konwersja na FULL LED

Oferujemy modyfikacje fabrycznego reflektora na wersję FULL LED.

Reflektor otrzymuje soczewkę Bi-LED oraz światło do jazdy dziennej w postaci „ringu” lub „podkowy” LED.

Soczewka obsługuje światło mijania oraz drogowe. Całością steruje system DLswitcher.

 

 

 

Wnętrze reflektora możemy stylizować na kolor czarny, jednak wymaga to dodatkowego rozklejenia klosza z chromowana ramką, co wiąże się z pewnym ryzykiem ponieważ materiał z którego wykonane są klosze tych konkretnych lamp , jest bardzo kruchy. Często jednak występuje zjawisko samoistnego odklejania się klosz w wyniku uszkodzeń kleju. Wtedy oczyszczamy łączenie i sklejamy ponownie używając o wiele lepszego kleju. Od tyłu reflektor zostaje zaślepiony i wypuszczona zostaje wiązka przyłączeniowa.

Cena: 1200 – 1400 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konwersja na FULL LED

Oferujemy konwersje reflektora na FULL LED w układzie QUATRO LED czyli dwie soczewki BI-LED.

Dodatkowo istnieje możliwość montażu ringów LED lub innych świateł do jazdy dziennej.

W takim reflektorze świecą jednocześnie dwie soczewki.  Lampa gotowa do podłączenia, bez żadnych modyfikacji w instalacji motocykla.

 

 

Reflektor po takiej konwersji świeci lepiej niż większość reflektorów samochodowych, nie mówiąc już o porównaniu z oryginałem.

Możliwa jest także modyfikacja w innym zakresie, z użyciem innych elementów niż soczewki Bi-LED.

Cena: 1400 zł